υποστηρικτικό υλικό





κλικ στην εικόνα


http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-F102/416/2789,10576/extras/tools-applications/room2.html

το δωμάτιο του παίζω - γράφου 
(εκπαιδευτική εφαρμογή)

(πηγή: ψηφιακό σχολείο)


...................................................................................................................................................................





πηγή: ΤΑ ΝΕΑ
...................................................................................................................................................................





...................................................................................................................................................................


κλικ στην εικόνα






...................................................................................................................................................................

κλικ στην εικόνα





Ερωτήσεις και Απαντήσεις 




..........................................................................................................................................................


Ταξίδι στη γνώση - Κινούμενα σχέδια 

(Επιστήμες, Εφευρέσεις, Περιβάλλον,Υγεία, Διάστημα)

κλικ στην εικόνα


πηγή: Noesis | Κέντρο Διαδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας

.........................................................................................................................................................

Πολυχάρτες των Ηπείρων



πηγή: Ποδήλατο

.........................................................................................................................................................

Τετράδια εργασιών Ιστορίας


http://www.taexeiola.gr/%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/




από την Μ. Τσάμη


Επιμέλεια : Βελισσάριος Ψυχογυιός



.........................................................................................................................................................

Σχόλια